6 Ağustos 2014 Çarşamba

DOYMAMIŞ BEN

Uzun bir ara oldu galiba ama, şimdi tam da çayimi dememişken yazmak gerek dedim. Sinop da bayramımizi geçirdik ve Sinop Türkiye'nin en mutlu şehriymiş ne muhteşem:) Tadina doyulmaz mantilarinin bu mutlulukta payini bilemem, ama mantinin kiloyla alakasi olduğu kesin. Fazla kilo demişken, ben iki doğum yapmişim ve doğumdan sonra doğmamiş kilolar, yani, doymamış yağlarımla mücadele etmeliyim:) İstikrarlı diyet yapan birini görünce, ben de yaparim ki dedim. Ve inanin çok kısa sürdü diyete niyet:) İşe yememek gereken her şeyi yiyerek başladım.  Normalde dikkatimi çekmeyen yiyeceklere, acaba diyette bunlar yeniyor mu ki merakı, azıcık yesem iştahı,  biraz daha yiyeyim oburluğu ile başarısız oldum:) Tüm gün yemeyeceğim dediğim ekmeğin arasına, kaşar peynir doldurdum mu? Siz tahmin edin orasini:) Şaka bir yana, gerçekten zor iş bu diyet işi, ya da bana göre değil diyeyim. Ben de bozdum niyeti, bıraktım diyeti:) Eger benim kadar İstikrarlıysaniz diyette, size önerim, sadece spor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder