10 Haziran 2014 Salı

TAŞ BOYAMA

    Blog oluşturma fikri ne zamandır aklımda.Benim miniklerden bir türlü fırsat bulamıyordum. bilenler bilir bebek işi hiç bitmez. bu işleri sıralamaya başlasanız bile yorulursunuz. Biz bebeklerimle yapabildiğimizin en iyisini yapmaya çalışıyoruz.
   Ben oyle oturup çocukla çocuk olamam; daha cok çocukla ortak yönlerimi bulmaya çalışırım. Oğlum 4 yaşında, kızım 2 yaş. Hem onların hem de benim zevk alarak yaptığımız taş boyama işi oldukça eğlenceli ve de iyi bir aktivite. Kızım genelde bu taş boyama seanslarını, tasları boya suyuna atmak suretiyle kabusa çevirdiği için, boyama yapmak için kızımın uyumasını bekliyoruz. Eğer bir dere kenarı bulursam en buyuk zevkimdir taş toplamak suyun içindeki hallerine bayılırım taşların ama toplamaktan da vazgeçemiyorum. Çok sevdiğim bir arkadaşımın tavsiyesiyle başladım taş boyamaya. Daha önce tezhip, ebru gibi sanatlarla uğraştığım için çizimim fena sayılmaz. Taş boyamada akrilik boya kullanıyorum. Örneklerini buradan yayınlayacağım.

3 yorum:

  1. Benim gözümde her biri sanat eseri olan taş boyamalarını acilen bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinem ' im ben taş toplamaya gidiyorum Artvin'e, sana da getireceğim ki birlikte icra edelim bu sanati:)

      Sil
  2. Bekliyorum güzellik memleket kokulu taşlarını..

    YanıtlaSil